dimecres, 4 de novembre del 2009

Can Pou 1

Visc al carrer Can Pou de Premià de Mar que està situat a prop de Vilassar de Mar. També estic a prop dels instituts que es diuen Serra Marina i  Cristòfol Ferrer.

 Al meu carrer és molt llarg, deu tenir uns 100 metres, té molts arbres que són molt alts, tinc 8 fanals, hi han moltes cases, també hi ha un camp de futbol i dues escoles bressol. Finalment, trobem la Creu Roja i al Cram es on hi ha les tortugues ferides que s’estan curant i després quan estan curades las deixen al mar . I la nacional al costat de casa meva.      

L’ any passat es va suïcidar un noi a la via del tren i van venir 2 ambulàncies i un cotxe de la policia. Aquest estiu va haver-hi un accident a la Nacional al del cotxe que estava a darrera era anglès i al de davant era d’aquí Espanya i a davant de tot hi havia un camió que estava parat i llavors la camioneta que venia es va parar i l’ altre que venia no va poder frenar i van xocar i va venir la grua i un cotxe de la policia.
Per tot això, podem dir que el carrer de Can Pou és el meu carrer.


Adrià G.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada