dilluns, 9 de novembre del 2009

El carrer Granvia Cèntrica.

El meu carrer és gran,ample i llarg,esta ple de bancs,especialment de vells.
El meu carrer és escandalós perquè està al centre de la ciutat i sempre està pasejant gent i find i tot hi hagut baralles!!
A mi m'agrada molt el meu carrer perquè només al baixar de casa tinc el forn de pa al costat!
Des de la Granvia, la casa d'una amiga em queda a prop.
Algunes cases són velles i d'altres noves,alguns pisos i daltres cases.
El meu carrer té parcs,plaçes,cases,botigues,restaurats...
En el meu carrer hi ha el mercat San Joan,el Capravo,la Daunis,etc...


Alba P.

4 comentaris:

  1. No has millorat gaire el text, ni l'has ampliat, ni hi has posat els adjectius...
    He de treballar més...

    Suficient justet

    ResponElimina
  2. el carrer gran via es un carrer molt important pel poble, perque es el carrer principal de premia de mar i es per on hi han les botigues on hi ha roba, bars...

    ResponElimina