dilluns, 30 de novembre del 2009

EL MEU CARRER, UN LLOC ADORABLE I TRANQUIL


El meu carrer és Sant Miquel, dos,tres o quatre carrers més a baix de la Gran Via.
En el meu carrer hi ha fanals, un bar, un supermercat i un parc.
Els fanals no són dels del pal vertical, són dels que estan enganxats a la paret, són grans, potents i moderns.
El bar del meu carrer es diu “el Raconet”, no fa gaire que l’han obert, és bastant gran i molt maco (guapo).
El supermercat és diu “Sleiker”, ja fa mol que el van obrir i està una mica vell, però es conserva molt bé i els productes són molt bons.
El parc, abans, estava molt net i hi havia tobogans. Va haver-hi un dia en el que el van treure i ara s’ha convertit en un “pipí-can”. Abans, era més maco i més agradable que ara.
Jo sempre he viscut en aquest carrer, a la mateixa casa i la veritat és que és bastant a baix del centre del poble, però jo estic molt agust.

Andrea Domínguez Estrada

1 comentari: