dilluns, 7 de desembre del 2009

El meu carrer, un lloc adorable

Descriuré el meu carrerde dalt a baix. Hi han set carrers que voltejan el meu carrer, la carretera de premià de de dalt el carrer Joan XXIII , el carrer sant Mateu, el carrer indústria , el carrer sant Agusti i el camí Ral. Si baixes la carretera de premià de dalt tot recte torobaras el meu carrer si segeixes baixant uns 50 metres trobaras l’estacio de tren i la platja.


En el meu carrer hi ha tres semafors, set pasos de zebra i sis fanals de llum. Al començament del meu carrer hi ha una fabrica de metall molt gran, davant de la fabrica hi ha l’antiga fabrica del gas, on hi ha un museu… Després hi ha la casa de cotxes Citroën,dalt de la casa Ciroën hi ha un pis, davant hi ha una ortopedia igual que en el altre pis també hi ha un pis dalt de l’ortopedia. En tot el carrer hi han pisos dalt de botigues, bars…L’ortopedia fa cantonada, a l’altre vanda de la cantonada hi ha un forn que ha tancat fa poc, davant del forn hi ha una botiga de accecoris de pesca, al costat de la botiga hi ha un bar que quan hi ha un partit de futbol montan un xibarri molt molest, costat del bar hi ha una petita oficina que també fa cantonada al l’altre costat de la cantonada hi han quatre cases enganxades, devant de les cases hi ha un altre bar que també fa cantonada a laltre vande de la cantonada hi ha una gran botiga de submarinisme al seu costat hi ha un pis, davant del pis hi ha un garaje lletj i antic al seu costat hi ha una oficina d’aceguranses nova i finalment hi ha la sortida cap a la N-II.

En el meu carrer la gent ès molt simpatica pero hi han uns joves que sempre están borraxos . L’altre dia a les 4:45 de la nit un dells acabava de sortir del bar molt borraxo i comença a cridar com un boig cuan el vaig escoltar em van entrar esgarifançes. Els dissabtes i els diumenges el nostre carrer esta molt tranquil en canvi de dilluns a divendres els nens i nenes de la Salle pasen per alla i fan molt de sorroll, pero igualment a mi m’agrada el meu carrer. I aixi es el carrer PONENT.

Houda D.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada