dijous, 14 de gener del 2010

Carrer Pilar

El meu carrer es diu carrer Pilar.
Al meu carrer hi ha un bar que es diu Bar Premiá on tenen moltes taules amb catires tothom que hi va ,s’hi asseu per pendre alguna cosa o bé a jugar a Domino, fan fins i tot torneixos. 
Tenim nou edifics al voltant, els tendals són quasi tots de color verd menys els de color taronja que tinc al davant.
Hi ha una botiga de recanvis de cotxes on entra molta gent, sempre está plena. També hi ha una botiga de quadres hi ha la tintoreria que fa molt de temps que hi és, jo crec que des de que els meus pares eren petits.
A la cantonada tenim la Pastisseria on anem tots els dies a comprar pa, fan cafés ja que també és cafeteria.
El carrer en general está força bé hi ha alguna esquerda a la carreterra o algun forat pero on está malament del tot, les voreres són bastant amples , s' hi pot caminar amb tranquil·litat sense que hi hagi cap cotxe aparcat a sobre.
El meu carrer és llarg , ampli i desastros.
Hi ha blocs de pisos , botigues i bars.
Els blocs de pisos son grans, alts i bonics. 

Cristian

1 comentari: