dissabte, 1 de maig del 2010

CATACATABUUUUM!

Què m’ha passat? qui m’ha tirat aquest pal? que l'afusellaré
 nino nino nino nino...


Us escric des de l’hospital de Mataró. Avui era el meu gran dia anava amb traje d’aquells guais com els Michael Jackson amb la corbata de l’I.E:S:Cristòfol Ferrer amb les sabates de la millor marca del món i una colònia de la marca lacoste. Perque avui m’anava a casar al Camp Nou. I anava a venir a veure els jugadors del Barça i del Reial Madrid, amb els nous i els vells: com Roberto Carlos, Zidnedine Zidane... Estava voltant pels carrers per preparar el casament, una limusina preparada amb els policies al derrere, els reis d’Espanya i del Marroc venien amb mi, i a una altra limusina venia tota la meva família i allà podien demanar el que volien era automàtic el derrere però el davant estava conduint el xofer i una altra limusina venien el politics d’Espanya i del Marroc i després en una altra limusina venien els presidents d’Estats Units amb els seus guardaespatlles, en un altre limusina venien els millors atletes del món com  Husein Bolt, Hicham el Guerruj...I a un altre limusina el millors cantants del món com Michael Jackson...Mai m’havia passat això fins avui. Havia contractat televisions com TV3, antena3, telecinco....etc Ara ja no tinc la sort de fer això aquest somni ja s’havia fet la realitat. Però al final ja no per solament uns pocasoltes d'obrers no saben fer una bastida ben collada, si jo seria el propietari i m’entero d’això, ja directament sense pensar-lo ja els hauria despatxat, si ara sabria com era l’empresa ja els hauria denunciat. Per cert he sabut que ja l’estan arreglant aquella casa i encara l’estan arreglant després de 4 mesos o sigui des del gener que estic i encara no han fet quasi res. I també per un pal de res m’ha deixat aquí ja per 2 anys de moment, per les radiografies i operacions ja tinc 2 anys per quedar-me aquí. si s’en va enpitjorant segur que em deixaran aquí uns 6 anys, si no segueix empitjorant tindré molta, bueno jo no perquè, si són ells els que no tendrian, si ells són, els obrers els que m’han fastiguejat.
Younes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada