divendres, 30 d’abril del 2010

El robatori

Bummmmm han trencat un vidre per entrar a casa de la meva veïna, hi hu van destrossar tot després més tard jo vaig passar per allà i vaig veure al vidre trancat i vaig trucar la policia. Em van dir que no fes bromes, perquè era un nen petit i que no truqués més en aquest telèfon. Jo vaig anar corrents i vaig cridar el meu germà perquè sortís a veure que havia passat


Ell va entrar i es va trobar els lladres de cara i li volien donar un cop al cap, però no van poder i jo me’n vaig anar a casa meva a buscar un bat de beisbol i vaig tornar a casa de la meva veïna. Els vaig donar un cop amb el bat de beisbol, van caure al terra, al meu germà va agafar el seu mòbil i va trucar la Policia perquè vinguessin a buscar els lladres i van venir i al final els van agafar els van caure 30 anys de presó.
Adrià

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada