dimecres, 28 d’abril del 2010

Els cotxes borratxos

- Nnnnnnnn, nnnnnnnnnn, nnnnnnn .
- Iiiiiiiiiiiiiih gggggg , iiiiiiiiiii hhhhhhhhh
- Huaaaa cago en tot em moriré.....
- El del carrer Unió va cridar: ei tu et penso matar , quan he sentit aquet soroll vaig sortir de la finestra i he vist dos cotxes xocats i n’hi havia un aparcat i el van embestir . Després va venir la policia amb la seva sirena : ni no ni no ni no , però van venir dos cotxes patrulla, van posar el partes . Els dos senyors estan ferits i va venir l’ambulància amb el seu escàndol : ninou ninou ninou .
Desprès vaig baixar al carrer i vaig trobar una noia que més o menys tenia 12 anys i li vaig dir : - ei tu noia com et dius i ella em va dir Irene



Hi havia un senyor que era gran i que em va preguntar que ha passat i jo li vaig dir: un accident .
Més o menys tendria 67anys era alt i era una mica gros.

Bassim M.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada