divendres, 30 d’abril del 2010

Es crema el pa

Rining i jo contesto ja vaig obrir la porta i estava el bomber i ens diu que hem de sortir i jo crido aaaaaa!!!!!!!!!!!!! i els vaig dir a les meves amigues que havem de sortir de casa que uns veïns inútils no sabem fer pa i jo i les meves amigues estaven molt enfadades perquè no podíem veure acabar de veure la novel•la que potser es feien el petó o no se feien el petó estaven tant enamorats el noi era tan guapo jo volia ser la seva novia ell a la televisió ja té una i jo i les meves amigues estaven pensant que com acabaria la novel•la estava tots els veïns a baix i baixen els bombers i els policies i ens diu que no era res i jo i les meves ens caguen ens els veïns que no sabien en fer pa i quan van arribar casa meva ja havien acabat la novel•la però ens van preocupar perquè com es que es quedaven a dormir a casa meva i els dissabte podien veure la novel•la . I en el terra hi havia oli i jo com sóc tan patosa vaig caure i en baix caure i en vaix trencar la cama per culpa dels veïns inútils que no saben fer pa.


I ara estic a l'hospital ii ara m'han enguixat la cama i no puc anar d'aquí a un mes per culpa d'aquets veïns inútils que no saben fer pa i no podré veure en aquest mes la novel•la i tampoc podré veure les meves amigues però en una setmana ja em deixaran sortir de l'hospital no hi ha televisió i no podré veure la novel•la, però jo suposo que els meus pares me gravaran.

Però en el hospital ja faré amigues i jugaré amb elles i en el hospital si que n’hi ha televisió en la habitació de les meves amigues del hospital i podré veure la novel•la i segur que m'ho passo molt bé en el hospital el cap d'una setmana em donen l'alta i ja poc sortir del hospital i me'nvaig a casa meva i li pregunto als meus pares que si m'han gravat la novel•la i els meus pares em contesten que si que me l’han gravat i jo em vaig posa molt contenta i quan vaig arriba a casa hem van prepara una festa sorpresa i en cara em vaig posa mes contenta i em van posar la novel•la perquè la veies amb les meves millors amigues.
Estefania

I ara aquí se acaba aquesta novel•la

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada