dijous, 8 d’abril del 2010

INCIDENT AL MEU CARRER

        Això va passar fa un mes i mig, al meu carrer, el carrer Unió. Tornava jo de l'escola amb un amic i quan  ja em dirgía cap a el meu carrer, em vaig espantar molt.Tot estava amb cintes que possava:  “Peligro, riesgo de electrocutarse”,quan vaig veure el que possava a la cinta em vaig espantar molt, doncs estava succeint just a la façana d'on vivìa jo.A més també hi havia policíes, bombers i obrers. Resulta que un cable d'alta tensió s'havia cremat. Un obrer que estava treballant a una bastida es podrìa haver mort si el cable que li va passar molt aprop l'haguès tocat.
       Tot el nostre bloc de pisos es va quedar sense llum durant unes llargues setze hores, no anava l'electricitat de tot el nostre pis. Desprès de aquelles hores l'antena del nostre bloc de pisos estava espatllada i gairebé totes les televisións  del bloc estaven espatllades.
       A  molts pisos es van espatllar tots el electrodomèstics, per sort a casa meva només es va espatllar la televisió.    
Daniel Ramon
       
      

1 comentari:

  1. La veritat és que el text és molt senzillot i no compleix la majoria de condicions que jo vaig posar.
    A més a més. l'he hagut de refer perquè fos míniment correcte.
    Suf -------

    ResponElimina