dimarts, 2 de novembre del 2010

CARRER ENRIC GRANADOS 70, EN EL MEU BAR

El carrer que jo visc esta prop de carrer gran via Lluís companys.
El carrer que jo visc també estaba el meu bar.
El meu bar es normal,antic i net. Però el migdia pot estar brut. perquè les persones que venia el bar deixen les coses brutes.
El meu bar esta al mig de 2 botigues. Una botiga es venda el ordinador i coses d’ordinador,aquesta botiga és petita. Un altre botiga és hi ha unes es 2*1euros i 1euro o més. I on visc estava costat.
L'amiga de la meva mare té centenars de botigues, La botiga és gran,neta i lluminosa.
El carrer també té la botiga del caramels, La botiges petita,maca i neta.

Davant de la meva casa té un bar.Aquell bar es petit.
El meu carrer també té contenidors. També té la botiga DÍA, el DÍA es petita,freda i neta.
El carrer té 2 passos de vianants.
Mendgie

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada