dimarts, 2 de novembre del 2010

Carrer Joan Prim, un carrer dels records

Joan Prim és el meu carrer, és un carrer bastant llarg, comença a la platja i acaba al carrer del mig. Però realment,el meu carrer va des de la Gran Via fins el carrer Unió. En el meu carrer hi ha molts comerços i tots ben diferents.
Hi ha una finca on venen cases i pisos, un locutori, un fotoprix, una botiga de roba, un bar i una botiga on venen cuines.
A més a més al meu carrer hi han cinc blocs de pisos tots són grans,amples i bonics. Des del carrer pots veure els balcons i les finestres mig obertes i fins i tot pots veure com es belluga la gent.
Moltes de les festes que es fan a Premià passen per el meu carrer o es fan al meu carrer per exemple el correfoc,la cavalcada del reis...
D’entrada en el meu carrer hi ha vuit tarongers alts i prims i quan arriba l’hivern s’omplen de taronges amargues i petites i també hi ha tres fanals que donen molta llum.
Davant del meu balcó tinc la Plaça dels Paisos Catalans on ara mateix estan fent obres per fer un nou parc més bonic, més gran i més ven organitzat a l’hora de repartir l’espai.
A sota del parc faran places de parking per facilitar l’aparcament.
Davant a l’esquerra del parc tinc una Fàbrica vella i davant a la dreta del parc tinc el col-legi Sant Cristòfol.
Aquest és un carrer especial,primer perquè tinc molts records i segon perquè m’agrada el meu carrer tal com és.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada