dimarts, 2 de novembre del 2010

Carrer Mossén Jacint Verdeguer,un carrer trànsitat i comercial


El meu carrer es diu Mossén Jacint Verdaguer, una de les característiques més importants és que és molt llarg.

Aquest carrer és molt transitat ja que està el centre de Premià de Mar i és el punt d’ unió entre la carretera de Vilassar de Dalt i la carretera de Premià de Dalt.

També és un carrer comercial ja que hi han moltes botigues de molts tipus hi han botigues de roba, de sabates , d’ alimentació, caixes, i fins i tot una petita escola de primària, el Dofí.

Les vivendes són de diferents estructures com: cases d’ una planta , pisos de dues plantes, cases aparellades amb jardí, i blocs de pisos de cinc plantes.

Tenim serveis de contenidors per la brossa com ara per exemple: el del cartró, el vidre, el del plàstic i l’orgànic.

On jo visc sempre hi ha molta brutícia, la gent no respecta les normes ja que no es poden deixar mobles vells pel carrer hi ha poc espai per caminar perquè la vorera queda estreta.

També un altre servei que tenim és que a cada cantonada hi ha passos de vianants , a les voreres rampes pels cotxets i els minusvàlids i semàfors per passar les dues carreteres que uneixen el poble.
Per Nadal el meu carrer és decora amb llumetes i a la nit queda molt bonic il·luminat. Els aparadors també es guarneixen amb arbres i Pare Noels petits i grans i algun any un Pare Noel molt gras que reparteix caramels els nens.

M’agrada molt viure el meu carrer on puc veure amunt i avall gent de moltes raçes com :xinesos, africans, àrabs i llatins. I també soc afortunada de viure amb un carrer amb molta seguretat.

Mar

4 comentaris: