dijous, 18 de novembre del 2010

Carretera Vilassar de Dalt Els súper decibels

El meu carrer, que és la Carretera Vilassar de Dalt, és un carrer molt, molt llarg: Crec que té més de 2,5 km potser 3 km no ho sé, però el que sí que sé és que va des del mar, la N-2, fins quasi acabar Vilassar de Dalt. Hi ha un problema molt molest en aquest carrer, el problema és que és molt transitat: passen almenys 30-50 cotxes per minut o per cada dos minuts, també passen molts camions i força motos.

Jo visc a 800 metres de la platja, 10 carrers mes amunt de la N-2, però fins i tot així m’encanta aquest carrer, a part no és gaire lluny dels instituts. Te moltíssims fanals, van de 10m en 10m, són altíssims, fins i tot més grans que la meva casa. Bé, ara anem a parlar del meu carrer físicament, com he dit abans, hi ha molts fanals, alts, en una part hi ha una línia d’arbres. Aquest carrer és molt important perquè connecta a molts llocs i té molts llocs interessants, per exemple la Biblioteca Municipal, connecta amb la Gran Via, la Piscina Municipal...

Ah!! en el meu carrer hi predominen molt les cases i en aquest cas jo visc en una. Aquesta ha sigut la meva descripció del carrer.

Luca Fernàndez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada