dijous, 18 de novembre del 2010

Carrer de la Mercè, el carrer Sorollós

El meu carrer és molt sorollós, a cada moment passen cotxes , motos, camions... Els veïns són molt amables , simpàtics i col·laboradors. Hi ha una escola al costat de la meva casa ( l’escola Sant Cristòfol), també fan soroll quan surten els nens de l’escola.

El meu carrer hi ha fruiteria, carnisseria, ambulatori... El que més m’agrada del meu carrer és que hi ha de tot, perquè així no hem de caminar molt per desplaçar-nos. I el que menys m’agrada és el soroll que fan els cotxes. M’agraden els carrers amb molta gent, perquè així si et passa algu pots avisar a un veí o alguna persona que hi hagi per el carrer. Em sento contenta de tenir uns veïns com els que tinc. El carrer és molt llarg, estret i bonic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada