dimarts, 16 de novembre del 2010

Carrer Enric Granados, el millor carrer de Premià de Mar

El meu carrer és el de Enric Granados.
És ample, bonic, de vegades, quan el gossos no hi fan caca i te les botigues(dia, shecler etc...) suficients per no tenir que anar molt lluny.

El carrer per a mi es el millor de premià per què tots els meus veïns em cauen be i no hi ha només una cultura sinó que hi ha a varies como la meva veïna Ines que es d´Equador, em cau molt bé, i el àrabs que viuen en la planta baixa.

El meu carrer té avantatges que com no és molt popular no hi ha molt de xivarri i altres.

Potser no penseu que aquest carrer sigui el millor però jo hi he viscut tota la vida i per a mi és el millor carrer de tot PREMIÀ.

Com aquest carrer no es molt popular només hi ha xivarri els dies del correfocs en la festa major etc...

En fi el Carrer Enric Granados és el millor de tot Premià de mar ( per a mi ) i crec que tos els que hi viuen també ho pensen.
Carlos P.

1 comentari:

  1. Està suspesa perquè he hagut de refer-la de dalt a baix. De fet, a banda de les repeticions, hi ha algun fragment que encara no entenc.

    ResponElimina