dimarts, 30 de novembre del 2010

Monoleg: Els bombers estan aqui!

Era un dilluns agitat , dels de treball jo tornava de l’escola quan: Mare,mare! Els bombers estan al final del carrer! Mira, si no t’ho creus..
Vua! Feia quatre anys que no passava res i creia que passarien quatre més abans que passés alguna cosa.

Que deu haver passat? Una fuita de gas, la cuina s’ha cremat o fins i tot un incendi de veritat? Però això no pot ser, són imaginacions d’una nena. Un incendi al carrer Jaume Balmes. Podria ser a un altre lloc pero aquí... Demà tinc un examen i no em podré treure això del cervell. Intentaré no pensar-hi. Però ha passat. Ai quan ho expliqui a les meves amigues!
Adrián

2 comentaris:

  1. Està bé però és senzill.

    ResponElimina
  2. Sí, la veritat és que és una anècdota que haguessis pogut estirar una miqueta i donar-li més cos. Tampoc tinc del tot clar que hagis millorat el text amb la fitxa 6.

    Falta algun accent en alguna paraula aguda.

    Nota: 6

    ResponElimina