dijous, 13 de gener del 2011

MONÒLEG

El dia dels innocents el meu tiet i dos amics seus ens van fer una broma.
Nosaltres dos anàvem pel carrer JOAN MARAGALL a comprar llaminadures i al carrer vam veure un borratxo. El noi començava a cridar, a ballar i a cantar. Nosaltres vam començar a riure.
El meu tiet va sortir al carrer,i ens va veure riure, ens va preguntar:
-De què rieu?
-D’un borratxo que està allà cantant i ballant -li vaig comentar-
El meu tiet, el meu cosí i jo, li vam preguntar on vivia i el vam acompanyar a casa.
En aquella casa estava un amic del meu tiet i li va preguntar si havia begut molt alcohol i va dir que no, nosaltres ens vam estranyar.
De cop i volta se’n va anar la llum i quan va tornar vam veure el meu tiet i el seus amics ensenyant el cul.
El meu cosí i jo vam començar a riure i van dir ells:
-INNOOOOOOOOOOOOOOOOOCENTS!
I així vaig passar aquell divertit dia.
Mariona C.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada