dijous, 15 de novembre del 2012

El carrer del silenci

El meu carrer és el carrer Sant Francesc, que està en el barri de Llevant, que es situa entre el casc antic i la carretera de Vilassar de Dalt. També es pot dir que visc al Bellamar.
M'agrada el meu carrer perquè és on visc, i a part és molt tranquil, no hi ha soroll, excepte el meu veí, i és molt agradable.
El meu carrer és molt tranquil però és impossible aparcar-hi un cotxe, sort que jo tinc garatge i no em "jugo la vida" intentant aparcar-lo.
Més raons perquè m'agrada el meu carrer és perquè tinc uns veïns molt agradables i va al mateix institut que jo, té la mateixa edat i va a 1rE, és baix ros i prim. A vegades és una mica pesat. Sempre vaig amb ell i amb més amics cap a l'institut.
El que no m'agrada del meu carrer és la ferum que deixen les escombraries i el gemec del camió que les recull.
En el lloc on resideixo no hi ha cap arbre i queda una mica trist, però casi tots els veïns tenen alguns testos amb plantes en els balcons. Al final del carrer, hi ha un parc gegant  (sense nom) amb molts arbres , i això alegra més. A vegades vaig a jugar allà amb el meu germà David.
Aquest és el meu carrer i ami m'encanta, espero que a vosaltres també.
Àlex R.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada