divendres, 9 de novembre del 2012

Un petit racó de Premià

En el carrer que jo visc hi ha moltes cases, cotxes i mascotes. El carrer és ample, no gaire llarg, gens comercial, bastant net, molt cuidat, tranquil, acollidor, bonic i lluminós.
El que més m'agrada de la meva via és que no hi ha bars ni botigues, o sigui, que a part dels cotxes no hi ha xivarri. En la meva avinguda hi ha quatre comunitats de veïns, dos a cada lateral.
De la meva comunitat el que més m'agrada és que hi ha molts nens i infants, i això dóna molta vida i alegria.
 L'olor que millor representa el meu carrer és l'olor d'arbres i de benzina. L'olor d'arbres perque hi han molts, i la de benzina perque hi passen bastants cotxes. I aquí acaba la descripció del meu carrer.
Víctor O

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada