dimarts, 24 de maig del 2011

CARRER PINTOR PAU ROIG ,CARRER MOLT TRANSITAT

El carrer on visc jo , està situat a les afores de Premià de mar , a tres carrers de la platja .Al meu carrer hi ha fanals, voreres, cotxes, cases, dos pàrquings, contenidors, senyals de trànsit ( com un pas de vianants o un stop) ...Prop del meu carrer hi ha la plaça del doctor Ferran.
Les voreres són amples, tenen rajoles quadrades,sovint no estan gaire netes ja que de vegades hi ha xiclets enganxats. Hi ha fanals que són llargs , prims i amb la part superior esfèrica. A la meitat del meu carrer hi ha arbres que a la primavera floreixen i fan molt bonic .
Els cotxes aparquen a les dues bandes del carrer, i tot i que està prohibit que aparquin camions, de vegades aquests ho fan .
A la dreta hi ha el meu bloc de pisos i a continuació, hi ha torres grans amb jardí. A l’ esquerra hi ha cases unifamiliars .
A prop hi ha la plaça del doctor Ferran. Es gran , amb un arbre gegant , amb ``columpis´´ divertits pels nens petits , tancats per una tanca de fusta vella , perquè no entrin els gossos . També té una petita pista de patinatge on jo aprofito per jugar a pilota amb els meus amics .
La carretera esta asfaltada però el terra no és gaire llis ,té sots , bonys , com gairebé tots els carrers de Premià . Pel meu carrer passen moltíssim cotxes a totes hores i de moltes marques diferents .A mi m’agradaria que fos més tranquil, encara que comparat amb la Gran Via ja ho és .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada