dilluns, 10 de gener del 2011

Monòleg: L’ home despistat

Era un divendres per la tarda,quan jo estava abocat al balcó de casa meva,estava mirant atentament les obres del carrer Joan Prim.Llavors,vaig poder veure a un home despitat que es va colar en les obres i es passejava tranquil-lament mirant les obres,jo estava molt sorprès,perquè si posen cartells on posa’’prohibit passar’’ perquè aquell senyor passa doncs? A més a més esta tot tancat. Menys mal que un dels cinc pobres treballadors és va donar compte i li va dir que s’ha nenes ,al final el va ficar fora del recinte on estaven treballant.La veritat esque jo crec que l’home estava una mica despistat o millor dit empanat.Quan va passar tot allò de l’home,s’ho vaig anar a explicar a la meva dona que en aquell moment estava veient la televisió amb les meves 2 filles.La Andrea i la Sandra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada