divendres, 9 de novembre del 2012

Carrer Gibraltar

Jo visc al carrer Gibraltar de Premià de Mar. No és gaire llarg, però té detalls molt bonics.
El meu carrer comença a La Riera. En una cantonada, hi ha una antiga perruqueria, ara tancada. Es deia Carles Pujades.Gairebé al costat hi ha una altra perruqueria, es diu Aqua. Es petita però és molt bonica.
 Més endavant, es poden veure més cases antigues fins que en un cantó hi ha una comunitat on viuen avis. Fa olor a metall perquè abans era una fàbrica.
A continuació hi ha una casa molt vella on abans la planta baixa era una farmàcia. Llavors hi ha un edifici on hi han oficines i un dúplex. L’edifici és gran i té un pàrking. Al costat hi ha una llar d’infants que es diu Piscis. Allà és on l’ Ignasi i jo vàrem anar de petits. A vegades se senten plors de nens o mestres parlant.
 Just al costat hi ha un minisupermercat. Allà hi venen menjar i productes per la llar. Es diu La Manduca. Quan passes per davant se sent una flaire molt agradable a menjar. Just al davant hi ha tres cases iguals. La que fa cantonada és la meva.
I just quan s’acaba el carrer, hi ha la façana de l’església. Sempre es senten les campanes tocar. A vegades si el mossèn deixa alguna finestra oberta es pot sentir aroma a ciri.
El meu carrer m’agrada molt i no el canviaria per res del món!

Patrícia P.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada