divendres, 30 d’abril del 2010

Ha ha ha ha ha ha ha em vaig espantar

Estava tranquil·la a casa meva fent els deures i de sobte sento soroll de gent gran barallant-se. Jo vaig baixar a baix per veure què passava i estaven dos germans que s'estaven barallant. El juanito li deia :


_ves-te'n a la merda (i li diu el pepito)

_mira calla, ja que m'estàs afartant

I després un home que passava per allà els va intentar separar i no va poder. Llavors va trucar a la policia que vingués immediatament. Llavors quan va venir la policia feien que no s’estaven barallant i quan se'n van tornant a la baralla i així es va quedar.

Despres la poli ja se n'ha adonat i els va agafar i se'ls va endur i els va fer unes preguntes.
Fàtima

3 comentaris:

  1. pues la poli una mica tonta



    arnaua210@gmail.com

    ResponElimina
  2. pues la veritat no se perque truca a la poli, total no s'estaven donant bofetades!!

    nomes estaven discutint!

    ResponElimina
  3. Dons si nomes s'insultaven, jo els hagues deixat que sinsultesin entre ells, a no ser que i hagues una altre persona o s'estiguessin pegan.

    ResponElimina