dimarts, 26 d’abril del 2011

Coses que m’ agraden i coses que no

Cases noves, cases velles
Gent de tota la vida,
i gent que acava d’arriber a una nova vida.
Cases noves, cases velles.

Sorolls de cotxes vells que arriben,
sorolls de cotxes nous que se’n van.
El cant i el xiuxiueig dels ocells del veí del davant.
El lladruc tronador del gos del voltant.
Quan arriba l’hora de a l’escola entrar,
mares patint per estar a l’hora en què el timbre fan sonar.

M’agrada la loleugera olor de la dama de nit que cuida la meva veïna,
no m’agrada la pudor dels contenidors terriblement bruts.
M’agrada la flaire del caldo que fa la meva padrina
m’agrada la flaire del meu carrer quan acava de ploure,
i surt el sol i m’enlluerna.

Cases noves, cases velles,
gent nova, gent vella.
Escandol de cotxes, cant d’ocells
sons que m’agraden,
sorolls que mai m’agradaran.

Aroma a flors, flaire a pluja,
Aroma que m’agrada alenada, que mai m’agradarà.

Laia P.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada