dimecres, 4 de novembre del 2009

Carrer Unió 1

Jo visc en el  c  /unió  i estic al costat de la  plaça dels Països Catalans i  de la plaça de la Sardana.
En aquest carrer, hi  ha moltes coses ben habituals: voreres amples i també fanals que quan és de nit s’encenen.

Hi ha una claveguera que fa una pudor terrible. Al costat de casa meva hi ha un pàrking privat i al carrer  paren cotxes, motos, bicis. Més cap allà de casa meva  hi ha uns contenidors de reciclatge i també hi ha blocs  de pisos.

En aquest carrer hi ha moltes coses una mica especials.
Trobareu  bars que es duien:
Kachito, Cova , els deports , i un altre més que no me’n recordo com es diu; hi ha un forn que es diu Llovera i una papereria que es diu Kachitot. A davant de casa meva , hi ha l’oficina de Benestar Social i a la meva vorera hi ha 2 arbres i tinc com una botiga d’estètica que es diu Racó de la natura i més cap allà de casa meva hi ha una botiga de mobles i un parc que diu la Foneria “països catalans “ i davant de casa meva  hi ha un locutori.

En definitiva, el carrer Unió és un lloc acollidor.

Estefania M.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada