dilluns, 23 de novembre del 2009

El meu carrer, un lloc fantàstic

Jo visc al carrer de la Unió de Premià de Mar. La vìa fà uns tres-cents metres
        de llargada i no és molt ample. Va des de la plaça de la Sardana fins a la 
        carretera de Vilassar de Dalt.
    
        Els edificis no són molt alts, fan una alçada de cinc pisos tot i que també hi han
        unes quantes cases d'una sola planta.

         Hi han uns quants bars, dos restaurants, i els dos són estrangers, un  d' àrab 
         i l'altre equatorià, jà que hi han bastants persones inmigrants del Marroc, Gàmbia i de Sudamérica.

         Hi han moltes botígues, perruqueríes, de gossos,d' informàtica, una granja,
         una botiga de mobles, una botiga d'instalació de portes d' al.lumini i finestres i
          moltes més de diferents tipus.
    
          Al costat de casa meva, està l' oficina de Benestar Social de l' Ajuntament, allà
          ajuden les persones. La meva mare va treballar en aquesta oficina durant uns 
          anys.

          El meu carrer m'agrada perquè és molt animat, coneixo molta gent.
          L' Estefania de la classe viu just davant casa meva, i me la trobo molt sovint.

         És una llàstima que el carrer estigui tan brut, xiclets enganxats, papers, bosses,
         etc... ès la unica cosa que no m' agrada gens ni mica del meu carrer, però tot
         lo altre m' agrada molt.
         
              
                                                                             Daniel Ramon

1 comentari:

  1. Suficient -
    Hi ha moltes errades ortogràfiques.
    On són els adjectius?? Cal fer les coses amb més atenció i fixar-se més en les instruccions.

    ResponElimina