dimarts, 14 de desembre del 2010

L´incendi

Monolog




Un dia, exactament el dia de Sant Joan, un dia molt esperat pels nens, jo Fernanda de Gea vaig celebrar el dia de Sant Joan amb tota la família la millor manera de fer-ho, el meu fill la meva filla i tots els altres.

Jo visc al carrer d´Enrique Granados, vam sopar i fer de tot fins que van arribar les 12 de la nit, l´hora de tirar el petards.

Com que tots no voliem baixar no teniem ganes de baixar en pijama, vam anar al terrat a tirar els petards fins que per error vam començar a tirar petards pel balcó i un dels forts va quedar al terrat.

Bum
Tot ledifisi es va cremar i tot vam ser desollats

Tot per ganduls

3 comentaris:

  1. Aquest monòleg esta bé, sobretot la paraula ben gran:BUM. Es impactant!! també esta ben fet, perquè esta relacionat amb el que escriu al final.

    ResponElimina
  2. Hi ha unes errades ortogràfiques injustificables en un text que hem revisat a classe.
    Què vol dir "desollats"?
    L'anècdota podia ser bona, però l'expliques tan ràpid que perd la gràcia.
    Nota: 4

    ResponElimina