dijous, 9 de desembre del 2010

El carrer Dr. Martí Casses, prop del mar


El meu carrer està a Premià de Mar i des de la meva habitació es pot veure el mar. No és gaire llarg, només té unes vint cases. És tranquil, encara que alguna vegada des de casa se senten sorolls perquè tinc uns veïns que tenen nadons bessons que ploren sovint, fins i tot a la nit.
A prop de casa, sortint del portal a la dreta, està el camí que va al Cristòfol Ferrer i el Serra Marina, i en 3 minuts  estic a l’ institut. En canvi, el camí de l’esquerra em porta al centre del poble, on hi ha botigues, i al quiosc on anem a comprar el diari.
També m’agrada molt viure allà perquè les cases tenen jardins molt grans i també hi ha parcs infantils per jugar amb els amics. 
Aleix S.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada