dijous, 9 de desembre del 2010

El meu carrer: Can Maresme


Visc al quart  pis del número deu i des de la finestra veig el camp. Per allà pasturen ovelles, hi ha un petit bosc i una riera, i un dia vaig veure un conill. És molt tranquil i visc molt a gust.
Surto del portal de casa i anant cap a la dreta veig un aparcament de cotxes i un forn de pa on hi anem cada dia a comprar. Baixant  cap a  l’esquerra trobo la granja del Manu i la riera i pujant cap a la dreta hi ha un parc on de vegades hi vaig a jugar amb els meus amics.
Prop de casa hi ha una fàbrica de roba. Coneixen la meva família i de vegades hi anem i ens regalen roba de vestir per a mi i per al meu germà petit, que es diu Yahya. Estic content perquè és roba bona de marca. 

Mohamed

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada