dijous, 9 de desembre del 2010

L'AFICIONAT QUE DONA SORT

L’altre dia vaig anar a veure un partit de futbol molt maco.

Estaven jugant el Barça vs Madrid. Estava amb els meus amics i els meus cosins. Érem
15 nens .


En el minut 24 de la primera part amb un chut dae falta de Cristiano Ronaldo va col.locar la pilota per tot l’escaire. Tots els aficionats del Barça estaven escridassant Cristiano Ronaldo .


Quan va començar la segona part en el minut 54 el tonto de Messi va marcar un gol de penalti que va provocar David Villa I 20 minuts després un aficionat va entrar al camp despullat, de sobte jo no vaig necessitar ni prismàtics ni res, ho vaig mirar amb els meus ulls, era l’Andrei Jathmanu.

El partit es va parar 5 minuts. Aquell afiçionat li va donar sort el reial Madrid, perqué 2 minuts despres Gonzalo Higuaín va marcar amb un cop de cap que va centrar Xavi Alonso de corne.

Quedaven 10 minuts i el Madrid estava presionant per que no marquin el F.C.B .

Cristiano quasi marca de falta , era la ultima jugada del partit .

PIIIIIIIIIII¡ s’ha acabat el partit i tot el public del bernabeu estava escridassant a els jugadors del Barça. fi

1 comentari:

  1. No es tractava d'això, però ja va bé que comencis a fer alguna cosa, guapetón

    ResponElimina