dimarts, 14 de desembre del 2010

Les històries de les amigues del bingo

Com cada dia vaig a la plaça del Carrer Montserrat un lloc molt bonic, per la tarda amb les meves amigues del bingo, unes addictes al joc. Sempre parlem del mateix, de quan tornarem al bingo però aquella tarda vam veure com uns nens lluitaven per una pilota, tan rodona com els seus caps.
-Que ha sigut penalti!!!
-Que no, no veus que has caigut tu sol inútil!!!
-Ei,ei i per que no tirem la pilota cap adalt i ja està?
-No, ha sigut penalti, sinó que t’ho digui en Joan que ha sigut qui m’ha ficat la traveta!!!
-Que jo te ficat la traveta, apa ves-te’n a l’oculista a que et posin ulleres sec, però da igual no et salvarà ni això.
… … … … … … … … … … …
-Les meves amigues i jo vam pensar que quina tonteria tot allò i que en el nostre temps això no hagués passat.
Roger

1 comentari:

  1. T'has esforçat per millorar el monòleg inicial.
    Hi ha algunes errades molt greus: cec , és igual...
    El final seria millorable.
    El punt de vista sembla creïble.

    Nota: 6

    ResponElimina