dijous, 9 de desembre del 2010

Uns veïns nous

Hola sóc en Jordi, i sóc el cosí de la Camil·la.
Ara us explicaré una cosa que va passar al seu carrer, el carrrer Avinguda de Catalunya.
Ella em va explicar que els gats menuts de la veïna han tingut uns gatets molt macos! I diu que vol donar-ne uns quants.
La meva cosina està molt contenta, i la seva germana petita també. La veïna els hi ha dit que si volen es poden quedar un o dos. La Camil·la diu que em poden donar un a mi i al meu germà gran, i per suposat un a la Camil·la i a la seva germana. Doncs així va ser: jo me'n vaig quedar un, i l’altre la meva cosina, i això que ella ja té un, bueno ara ja en té dos! Jaja!



Camila C.

3 comentaris:

  1. Aquest monòleg li falta menys "diu" perquè sabem qui descriu, pero esta bé.

    ResponElimina
  2. Aiii camilaaa, està bé, però t'he ajudat una micaa!!

    ResponElimina
  3. Per això estan els companys, no?

    Per descomptat (que no per suposat), si en Guillem ja ha fet les esmenes, et mereixes un 5 i ell que et comenti el que vulgui.

    ResponElimina