dijous, 9 de desembre del 2010

Bretolades a la nit

Jo vaig veure per la finestra què passava al carrer de la Mercè, un carrer molt sorollós per on passava molta gent. Dos adolescents, que tenien els cabells arrissats i portaven la roba tacada,a les 11:00 de la nit, amb els monopatins saltants per les voreres i gravant com saltaven. Jo vaig dir que quina poca vergonya tenien els nens.
Estava molt nerviós, no sabia què fer, trucar a la policia o esperar per si se n'anaven però estaven fent molt de soroll i no deixaven dormir a ningú. Al final se’n van anar i em vaig quedar tranquil, me'n vaig anar a veure la tele i me’n vaig anar a dormir.
Ibel

2 comentaris:

  1. Exactament, li falta l'esforç de millora de la redacció per tal que quedi com Déu mana.
    Com que has corregit bé les faltes, un 5 peladet.

    ResponElimina