dimarts, 14 de desembre del 2010

monoleg del meu carrer

Quan m’estava llevant de la migdiada, he alucinat, perqué he vist a uns nois que s’estaven barallant.

He baixat per les escales ,corrent, i quan he arribat abaix m’han donat unes ganes de separar-los....Quan els-hi he dit que no es barallessin, no m’han fet cas i han continuat barallant-se.

He trucat ,rapidament, als mossos d’esquadra, han vingut i els nois,joves, han fugit.

Al dia següent m’els he trobat a la Travessia Miramar i em van demanar perdó per insultar-me.

2 comentaris:

  1. Falta una cosa tan important com el títol!!!
    al·lucinat, perquè, a baix, ràpidament, me'ls, són errades greus.
    Quan posis coma o punt, has de deixar un espai.
    El text és força senzillet i no l'has millora gaire. Has de treballar una mica més.
    NOta: 4

    ResponElimina