dijous, 9 de desembre del 2010

El carrer Girona de Premià de Mar


El meu carrer és llarg, jo visc al núm. 44, al tercer pis. També és estret i està ple de cotxes aparcats a banda i banda. Jo no tinc balcó però els altres edificis sí que en tenen i jo en voldria tenir.
Sortint a la dreta de casa meva, trobem un edifici molt alt i anant cap a l’esquera alguna botiga. No hi ha arbres, no tenim parc i a més a més, visc lluny de l’estació del tren i de la platja. Per anar a l’institut trigo mitja hora. Casa meva està més a prop del centre de Premià de Dalt que de Premià de Mar.
Però hi ha una cosa que sí que m’agrada. A prop de casa meva viuen els meus cosins i cosines, de manera que ens veiem sovint, jo vaig a casa seva i elles vénen a casa meva.

kawtar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada