dijous, 18 de novembre del 2010

Carrer Av. Catalunya, un carrer sense edificis

Per començar, vull dir per on es situa el meu carrer: aprop de Premià de Mar, i també és aprop de la carretera de Vilassar de Dalt.
El meu carrer és molt tranquil, gairebé no hi passen cotxes.
Per la nit el meu carrer és molt silenciós i no s’hi sent res.
També és molt llarg i poblat.
Jo visc en una casa on hi ha dues en una. Al costat de casa meva hi ha una botiga de queviures.
Pels matins, els ocells canten i és molt bonic.
En el meu carrer només hi ha cases, no hi ha edificis i algunes de les cases que hi ha tenen piscina.

El meu carrer està ple d’arbres amb fulles de tots els colors: marró, vermell, groc...

Per finalitzar, vull dir que m’agrada molt el meu carrer per dues raons:
la primera perquè des del meu balcó, per la nit, es veuen totes les llums de les cases i els fanals de Premià de Dalt i de Mar.
I la segona perquè tinc molts amics i m’ho passo molt bé!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada