dimarts, 23 de novembre del 2010

EL CARRER NÚRIA

El meu carrer és el carrer Núria.No és molt gran, però hi ha botigues, una escola, bars, cementeri, gimnàs, cases i parcs. En el meu carrer hi ha contenidos de reciclatge: groc, verd, marró i blau.
Entre la carretera n’hi ha una cruïlla que es diu Ramon i Cajal. A Ramon i Cajal hi ha un forn, un bar, edificis...
Al meu carrer hi viuen moltes persones perquè hi ha moltes cases, i a cada casa hi viuen moltes persones.
Jo quan anva a primaria, tenia l’escola molt a prop però ara, esta molt lluny. La
meva escola d’abans era bastant gran, tenia tres edificis, un pel cicle baix, un pel cicle mitja i un pel cicle superior. Tenia dos patis, el de abaix i de dalt.El divendres, dels de sise podeiem baixar a la pista a jugar a futbol, però els altres dies no, els altres dies baixaven el altres cursos.
El cementeri, ho tenim a menys de 50 metres, i per la nit si surtes al balcó, es veu tot fosc i fa por.
El bar que n’hi ha al meu carrer es diu Can Joan i n’hi ha moltes persones.

Silvia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada