dimarts, 2 de novembre del 2010

CARRER SANT MATEU, UN MALSON NOCTURN

En primer lloc el meu carrer és curt, estret i fosc. També, està travessat per l’Avinguda Roma, jo visc en la part que va del “Carrer d’Abat Oliva” fins a “l’Aviguda Roma”, aquesta part està asfaltada fins al mig i l’altra meitad l’asfalt és vell, és per això que dic que el meu carrer és nou i vell a la vegada. A les hores d’entrada i sortida del col·legi “La Salle” el carrer és molt transitat i es torna molt sorollós, però els caps de setmana com que no hi ha col·legi és més tranquil.

Dic que és un carrer molt lleig, perquè no té arbres, apart que a les voreres hi ha pals, fanals, cablejat electric i excrement de gossos, per això el meu carrer és molt brut.

En la meva part hi ha cases amb garatge, cases sense garatge i pisos, molts cotxes aparquen a la vorera però com que han posat pals i ara no poden aparcar aparquen a l’altre vorera que és on hi ha la majoria de les cases. A la nit, els fills d’uns que viuen en el carrer, com que els agraden les motos i la música, es posen a fer soroll per tot el carrer amb la moto i amb el cotxe, on tenen la música molt alta, és per això que dic que és un espectacle nocturn. El meu carrer no té color només té blanc i gris és aquest el motiu perquè jo digui que és un carrer grisos . El carrer no té cap paperera i en els pals de la llum hi pengen algun anunci publicitari, té uns fanals de peus rodons, pal esfèric i cap d’esfera amb una llum fluixa per això és fosc, hi ha fanals amb el cap de forma ovalada però aquests fanals són esferics.
Gisela

2 comentaris: