divendres, 19 de novembre del 2010

LA GRAN VIA DE LLUÍS COMPANYS

El meu carrer és molt llarg , potser el més llarg del poble.
Hi ha moltes botiges de roba ,de sabates ... també hi ha farmàcies i gelateries.
Al costat esquerra d’ on visc es troba un Condis,a la dreta un bar i davant una farmàcia. El carrer està seguit per un munt de fanals i escombraries.
El  carrer on visc es diu la “gran via” i jo crec que es diu així perquè és molt llarg ,com una via.
Jo crec que és el millor carrer de Premià perquè és llarg, gran i bonic, però això va a opinió de la persona.
El meu carrer es troba al meitat del poble i és el carrer més il·luminat.
A la Gran via es troba la Plaça de la Sardana una de les places més conegudes del poble.
El meu carrer és el millor és llarg,bonic i net.
Netty

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada