divendres, 19 de novembre del 2010

Carrer Joan Maragall, petit i amb molt de guirigall

El meu carrer medeix 200m aproximadament,  hi ha 32 cases.Quasi totes són plantes baixes o plantes baixes més i 
dues cases que tenen planta baixa més pisos.No hi ha cap botiga però anys enrere  havia tingut una carnisseria,sabateria i més antigament 
quan jo no havia nascut hi havia una fruiteria,una peixateria i fins i tot un bar. El meu carrer està envoltat pels carrers:El Pilar,Ramón i 
Cajal,Monserrat i passatge Prim.Abans era molt bonic.

L’asfalt està en molt mal estat.  M’agradaria que fos un carrer de vianants,perquè així els nens del  carrer podríem celebrar festes,,jugar a la pilota o fer els deures a l’aire lliure o la gent gran a passejar.

No hi han arbres ni papereres,el meu carrer no m’agrada molt, m’agradaria que l’arreglessin.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada