diumenge, 7 de novembre del 2010

Carrer Mossèn Jacint Verdaguer

Visc al carrer Mossèn Jacint Verdaguer, al barri Can Farrerons.
És un carrer molt gran que travessa tot el poble horitzontalment, és paral·lel al mar. La part del meu carrer on visc està molt ben situada. Té dos restaurants, un bar, un videoclub,un supermercat i un banc. Quan no em quedo al menjador de l’institut, vaig a dinar a un restaurant del meu carrer que es diu “Nou Serra” serveixen gran quantitat de plats: caldos, carns, peix, marisc, etc.
El videoclub és molt gran i venen gran quantitat de jocs i pel.lícules:de por, d’humor, d’acció i aventura,
etc.
El nom de Mossèn Jacint Verdaguer li ve d’un poeta molt famós el qual era veí de la mare del meu avi.
Travessant el carrer es pot arribar a qualsevol punt del poble.
Jo visc en un pis. L’edifici és el número143 però som una comunitat de veïns composta de quatre edificis.Tinc dues piscines i un frontó. En definitiva, visc en un carrer molt gran i important.

Marc A.

1 comentari:

  1. Realment, falten els adjectius. T'hi hauries d'haver mirat una mica més.

    ResponElimina