diumenge, 7 de novembre del 2010

Gran Via, el centre del poble



Primerament, us explico que el meu carrer està situat en la Gran Via entre el carrer Joan Prim i el carrer Unió.
Caminant una mica cap a baix per Joan Prim arribem a la platja de Bellamar, caminant cap a dalt arribem a la muntanya (Cadira del Bisbe).
A continuació, si surts cap a la dreta per la Gran Via en el primer semàfor està la Carretera de Vilassar de Dalt, després una rotonda i, finalment, arribaries a l’institut.
Al contrari, si camines cap a l’esquerra per la Gran Via arribaràs al final del carrer on es troba el Club de Tennis i finalment arribaries a Barcelona.
Davant del meu pis, pots veure la muntanya, per baix el mar i pel mig la Plaça del Països Catalans, que ara mateix està en obres. A prop tinc el “Condis” i al costat una botiga de llaminadures.
Una mica lluny, em queda el camp de futbol, uns 10 carrers cap amunt.
En particular, la Gran Via es caracteritza per tenir molts comerços de tots tipus, cafeteries i moltes caixes d’estalvis. Així també, el meu carrer és molt utilitzat per la Festa Major, el carnaval i la Festa dels Reis Mags.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada