dimarts, 16 de novembre del 2010

Jacint Verdaguer, el carrer dels edificis

El meu carrer està ple d’edificis nous i antics.
Hi ha un forn de pa,el qual porta molt de temps obert.
També hi ha un gimnàs molt bonic i nou.
Hi ha una font d’aigua potable.
En el meu carrer, cada dimarts posen uns encants, en ell posen parades de fruita fresca, roba nova i complements com ara arracades, polseres, etc...
En el meu carrer, sempre hi ha molts cotxes aparcats en fila, també sol haver motos, camions i bicicletes amb una cadena perquè no se l’emporti ningú.
Al final del carrer hi ha un parc no molt gran, més bé és petit peró sempre hi ha nens i nenes jugant feliços amb els seus amics.
Al meu carrer viuen molts amics meus, ja que com el títol indica-hi ha molts edificis, els quals tenen molts pisos.
M’agrada el meu carrer perquè es molt tranquil.
També li va molt bé a la meva mare perquè té un supermercat molt aprop.
El meu carrer es bastant llarg i bastant ample.Solen haver animals petits com ara gossos i gats, o també de grans però tots bonics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada