dimarts, 30 de novembre del 2010

El suïcidi de la Gran Via...

Avui ha passat al meu carrer una cosa molt forta, però a mi m’ha agradat molt , un noi s’ha suïcidat. Per les coses que m’han explicat , s’ha suïcidat perquè estava boig.
La meva mare el va veure per la finestra cridant molt , i va avisar-nos . Mai havia vist una cosa tan forta i tan xula!!
Des d’aquell moment, m'agafa per mirar la freda i gran finestra .
El noi quan va cridar cada vegada estava més boig i al final ha acabat mort , perquè s’ha tirat de la finestra de casa seva.
Mai oblidaré aquell horrible moment. Estava molt emocionant perquè no havia vist mai una cosa tan guai! , però no només pasa això ,sinó que també han passat moltíssimes coses més ¡ES QUE LA GRAN VIA , ES UN CARRER SENSACIONAL!
Luciana

1 comentari:

  1. L'escrit és una miqueta estrany, no ho podem negar. Potser hauries d'haver treballat una mica més el narrador per tal que ens quedés clar per què està tan content.
    El final no està malament (tot i que falten els dos accents al verb és).
    Nota 6.

    ResponElimina