dissabte, 6 de novembre del 2010

Carrer del mig, un carrer divertit

El meu carrer està al mig. Visc a Premià de Dalt, i és un carrer molt lluny del institut. M’alegro molt de viure en aquest carrer perquè tinc el Poliesportiu al davant, i tinc molts amics veïns. En primer lloc, el meu carrer és prim, llarg i estret. Tinc moltes cases al costat, com la meva. Són espaioses i tenen 4 plantes.
A continuació, us explicaré més coses. El meu carrer és una rotonda, i té més cases per darrere, per la dreta i l’esquerra. El meu carrer passen molts cotxes i fan molt soroll.
Sempre passen a totes hores, són molt pesats!!!!!!!
M’encanta viure en aquest carrer!!!!!!!
Perquè sigui molt escandalós, m’agrada molt! Tinc els contenidors al davant de casa, és molt útil!
Després, hi ha molts pisos a la esquerra i són de 5 plantes, i també conec molta gent del pis. Aquest carrer també té garatges de les cases. És molt útil!!!!!
Aquest carrer és molt divertit i escandalós, però m’encanta viure aquí!!

Paula B.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada